marzec13

Makijaż wiosenny, krok po kroku

dodano: 13 marca 2010 przez Farizah


Witam chcę wam przedstawić moją propozycję poprawienia sobie humoru w dzień deszczowy za pomocą makijażu. Wybrałam dość żywe kolory ażeby trochę odstąpiły od tego ponurego nastroju za oknem. Moim dylematem było to czy robić przy nim kreskę nad rzęsami i jednak się skusiłam. Nie wiem czy dobrze zrobiłam... A tak odchodząc od tematu to wczoraj pełna desperacji (skończył mi sie podkład) i z małą ilością gotówki musiałam kupić jakiś lekki, i zastępczy ( przynajmniej na tę chwilę) więc kupiłam Miss Sporty ( na prawdę nie miałam pieniędzy...hihihi:P) taki rozświetlający. I powiem tak jest tak leciutki że mogą go stosować osoby zaczynające się malować:) Mi by taki potrzebny bo przez tamten z manhattanu moja cera jest w opłakanym stanie.... Także troszkę posiedzę przy tym i zobaczymy jak będzie. No dobra ale teraz przejdźmy do naszego głównego tematu. Zdjęć będzie kilka bo dzięki pogodzie warunki nie są sprzyjające robieniu zdjęć (oświetlenie)

Kosmetyki:

1.Podkład Miss Sporty (ech...) Radiant Look 02

2.Puder Inglot y25 (Standard)

3. Korektor Oriflame gold (jako baza bo jako rożświetlacz to o d*** rozbić:P) 4. Maziajka brązująca własnej roboty:)

5.Cień inglot Sprint 95

6. Cień Inglot Sprint 87

7 Różowy i Fioletowy cień z paletki L'oreala Color Appeal Tro Pro 309

8. Różowy błyszczyk

9. Tuz do rzęs Define....

10. Kredka do powiek Astor

 

 

Wykonanie:

Krok 1: Nakładam krem, czekam aż wyschnie i nakładam podkład

Krok 2: Nakładam na policzki mój maziajek

Krok 3: Nakładam bazę na powieki

Krok 4: Pudruje twarz

Krok 5: Zaczynam aplikacje cieni. Kolor żółty aplikuję od wew. kącika powieki odrobinę nachodząc na powiekę nieruchomą (tak do połowy)

Krok 6: Kolor różowy nakłądam na zew. Kącik powieki i staram się zgubić linię połączenia cieni.

Krok 7: Fioletowym cieniem pogłębiam zew. kącik powieki aby pogłebić kolor (na zdjęciach niestety tego nie widać argh....)

Krok 8: Niebieski cień nakładam na dolną powiekę i jego linię wyciągam aż po fiolet.

Krok 9: Rysuję kreskę nad rzęsami

Krok 10: Tuszuję rzęsy

Krok 11: Podkreślam linię brwi

 

Gotowe!!!!


photo
Makijaż wiosenny: Wiosna Zdjęcie pochodzi z notki Makijaż wiosenny, krok po kroku


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
ilapop 13 marca 2010 ilapop napisała:

ciekawa propozycja


zgłoś
Shasta 13 marca 2010 Shasta napisała:

fajnie dobrane kolory. Ciekawie to wygląda. fajny pomysł na przywołanie wiosny


zgłoś
Farizah 14 marca 2010 Farizah napisała:

dziękuję bardzo ciesze się że się podoba:)


zgłoś
Konto usunięte 3 czerwca 2010 Konto usunięte napisała:

Odważny i bardzo ciekawy:))